شرکت یاسا تجهیز

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

اسپکتروفتومتر چیست؟

اسپکتروفتومتر



دستگاه اسپکتروفتومتر :

دستگاه اسپکتروفتومتر یکی از دستگاه های مورد استفاده در روش طیف سنجی یا اسپکتروفتومتری می باشد.
یک دستگاه اسپکتروفتومتر از منبع نور – تک­ فام ساز ( مونوکروماتور ) – شکاف عبور یا متمرکز کننده پرتو – کووت یا سل ( محل قرار دادن نمونه ) – دتکتور یا آشکارساز و صفحه نمایشگر تشکیل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسا تجهیز

شرایط نگهداری کوت

سل

شرایط نگهداری کووت (سل)

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسا تجهیز

نیتروژن مایع و تانک ازت و کاربرد آنها

نیتروژن مایع و تانک ازتReviewed by راستان on Sep 5Rating: 4.5نیتروژن مایع و تانک ازتنیتروژن مایع چیست؟ نیتروژن مایع یا Liquid Nitrogen که به اختصار LN2 نامیده می­شود، حالت مایع گاز نیتروژن خالص می­باشد. این مایع در اثر تقطیر جزء به جزء هوا استخراج گشته و اکثرا در کارخانه­های تولید گازهایی نظیر CO2 و O2 تولید می­شود. این مایع بی­رنگ، بدون بو و دارای چگالی نیتروژن مایع 807Kg/m3 (حدودا 20% سبکتر از آب در حجم برابر) می­باشد.

تانک ازت و نیتروژن مایع

نیتروژن مایع چیست؟

نیتروژن مایع یا Liquid Nitrogen که به اختصار LN2 نامیده می­شود، حالت مایع گاز نیتروژن خالص می­باشد. این مایع در اثر تقطیر جزء به جزء هوا استخراج گشته و اکثرا در کارخانه­های تولید گازهایی نظیر CO2 و O2 تولید می­شود. این مایع بی­رنگ، بدون بو و دارای چگالی نیتروژن مایع 807Kg/m3  (حدودا 20% سبکتر از آب در حجم برابر) می­باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسا تجهیز

سانتریفیوژ

سانتریفیوژ


سانتریفیوژ:

سانتریفیوژ دستگاهی است که با استفاده از نیروی گریز از مرکز، اجزای یک محلول را که دارای دانسیته­های متفاوت می­باشند، از هم جدا می­کند. سانتریفیوژ یکی از پر کاربردترین وسایل آزمایشگاهی می­باشد که برای جدا کردن سرم، تهیه ته نشین ادرار، تهیه فیلترهای فاقد پروتئین و سایر موارد از این وسیله استفاده می­شود.

برای مشاهده کامل مقاله با ما همراه شوید ...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسا تجهیز